HTML

Hajrá ZTE!

Mit és hogyan csinálnak jól vagy rosszul ezek a jó zalai testvéreink - vagy azok, akiket egy-egy szezonra azokká fogadtunk. Szárnyaljunk és vívódjunk velük. Jóban és rosszban. Mert kék-fehér a szívünk!

Friss topikok

  • asvééd: Mint Ferencváros szurkoló csak azt tudom mondani hogy Hajrá Zete, mindent bele mert bent kell mara... (2021.04.03. 17:43) Mindenhol ott vagyunk
  • Szálinger Balázs: Szervusz, ha nekem szól a kérdés, akkor: hogyne, igyekeztem, amikor csak tudtam. A blogot viszont... (2014.07.14. 10:28) Újra itt van?!
  • bubumann: Egy pillanatig sem bánom, hogy elmegy. Főleg, miután elolvastam ezt. Ajánlom figyelmetekbe Andris... (2011.09.04. 00:55) Még mindig jó nézni, Bandi!
  • Szálinger Balázs: @chris_ztefc: Kedves Chris, köszönöm, szerintem erről többen nem tudtak. De az, hogy ennyi-annyiba... (2011.04.23. 21:57) Srácok, van valami, amiről nem tudunk?
  • sala: Hát ez sajnos piszkosul nem sikerült. (2011.04.19. 21:50) Ma elmegyünk Kecskemétre

Végül is tök mindegy, mutogattál vagy nem mutogattál, a lényeg az, hogy a mozdulatodra minden ZTE-drukker szíve hatalmasat dobbant. A tiéddel együtt. Nyugi, tudjuk mi.

Mi meg tudjuk köszönni azt, amit te nem. Köszönjük, hogy velünk voltál, legjobb tudásod szerint erősítetted a csapatunkat, alázattal megtettél mindent a kék-fehér címeres mezért, mert akárhogy sikerült ez a pár év a pályádon, azért mi bíztunk benne, hogy megrázod magad egyszer. Dicsekedtünk veled és a soproni időszakoddal, a válogatottságoddal - és ezen a napon tényleg megráztad magad, pont a nagy rivális ellen, és örömöt szereztél nekünk. És ebben semmi-semmi irónia nincsen.

Sok sikert kívánunk, és hidd el, ha lesz valami kis fütyülés a ZTE-stadionban, amikor jössz: hidd el, csak a megbántottság szól belőlük. Mert nem köszöntél nekik oda búcsúzóul. Vagyis máshogy, na.

És akkor nézzük azt a gólt, mert jó nézni, ahogy velünk örülsz Szombathelyen, te Bandi!

Címkék: videó búcsú hali horváth andrás

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zete.blog.hu/api/trackback/id/tr83199158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubumann 2011.09.04. 00:55:15

Egy pillanatig sem bánom, hogy elmegy.
Főleg, miután elolvastam ezt. Ajánlom figyelmetekbe Andriska nyilatkozatát, mely választ ad az elmúlt évi teljesítményére is. Köszönjük meg neki ezt is!

„Bocsássanak meg az akkoriért”
A Hali-Zete Magyar Kupa-mérkőzésen gólt lőttem a Rohonci úton - azóta van ellenszenv a Hali-drukkerek egy részében irántam. Megkövetem a szurkolókat, elnézést kérek! Kérem, hogy bocsássanak meg az akkoriért, és nagyon remélem, hogy hamarosan Haladás-győzelmeket ünnepelhetünk együtt. Egy éve már eldöntöttem, hogy haza akarok térni a Haladásba, és végre eljött a pillanat. Abban bízom, hogy a Dunaújváros ellen lőtt bombagólomra is emlékeznek még a szurkolók! A társak az öltözőben örültek jövetelemnek, kiváló közösségbe kerültem, sikerre éhesek vagyunk. Hajrá Hali! – jelentette ki határozottan a Haladás Sopron Bank középpályása, aki 2013. június 30-ig szóló kontraktust írt alá a vasiakkal."

haladasfc.nyugat.hu/tartalom/cikk/horvath_andras_hazatert
süti beállítások módosítása