HTML

Hajrá ZTE!

Mit és hogyan csinálnak jól vagy rosszul ezek a jó zalai testvéreink - vagy azok, akiket egy-egy szezonra azokká fogadtunk. Szárnyaljunk és vívódjunk velük. Jóban és rosszban. Mert kék-fehér a szívünk!

Friss topikok

  • asvééd: Mint Ferencváros szurkoló csak azt tudom mondani hogy Hajrá Zete, mindent bele mert bent kell mara... (2021.04.03. 17:43) Mindenhol ott vagyunk
  • Szálinger Balázs: Szervusz, ha nekem szól a kérdés, akkor: hogyne, igyekeztem, amikor csak tudtam. A blogot viszont... (2014.07.14. 10:28) Újra itt van?!
  • bubumann: Egy pillanatig sem bánom, hogy elmegy. Főleg, miután elolvastam ezt. Ajánlom figyelmetekbe Andris... (2011.09.04. 00:55) Még mindig jó nézni, Bandi!
  • Szálinger Balázs: @chris_ztefc: Kedves Chris, köszönöm, szerintem erről többen nem tudtak. De az, hogy ennyi-annyiba... (2011.04.23. 21:57) Srácok, van valami, amiről nem tudunk?
  • sala: Hát ez sajnos piszkosul nem sikerült. (2011.04.19. 21:50) Ma elmegyünk Kecskemétre

Jelenleg 998 rajongója van a szívemhez legközelebbi zetés Facebook-oldalnak. Ezzel (beleértve a hivatalos oldalt is) mindegyik, a csapattal kapcsolatos oldal közül a legaktívabb a legnépszerűbb közösségi oldalon. Sőt, ha megnézzük az országos összehasonlítást, ott sincs szégyenkeznivaló. 

Összegyűjtöttem néhány hasonló oldalt (ezekbe beletartoznak a klubok hivatalos Facebook-megjelenései is), a hivatalos Facebook-nevükön szerepelnek itt. Az MTK-oldal számától kicsit megütköztem, ennek tizede se szokott meccsre járni; ez a szám még akkor is megdöbbentően magas, ha nemcsak a futball-szakosztályról szól, hanem a többiről is. Nem teljes a lista, de nehezen hiszem, hogy valami nagy népszerűségű oldalt kihagytam volna. Az utolsó pár sor persze inkább csak érdekesség, nyilván van előttük népszerűbb oldal is.

Lássuk, mikor lépünk be az ezresek közé!

MTK7810
-=DVSC=-1747
Ferencvárosi Szurkolók Szövetsége1270
Újpest, egy örök szerelem1244
ZTE FC998
Ferencvárosi TC945
Zte Hivatalos Szurkolói Oldal728
ZTE Football Club530
DVSC-Debrecen-Loki337
Haladás Crushers202
Budapest Honvéd170
ZTE56
Videoton FC5


 

Címkék: facebook szurkolók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zete.blog.hu/api/trackback/id/tr172235114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása